Η Παγκόσμια Ημέρα AS είναι μια ετήσια ημέρα αφιερωμένη στα άτομα που ζουν με αξονική σπονδυλαρθρίτιδα (axSpA). Γιορτάζεται σε όλο τον κόσμο το πρώτο Σάββατο του Μαΐου. Τα μέλη και οι υποστηρικτές μας διοργανώνουν δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την axSpA και τις συναφείς παθήσεις.
Φέτος, η Παγκόσμια Ημέρα AS επικεντρώθηκε στην ευαισθητοποίηση για την αξονική σπονδυλαρθρίτιδα. Η εκστρατεία διεξήχθη ψηφιακά, καθώς και με τη διοργάνωση προσωπικών εκδηλώσεων από πολλά μέλη μας σε όλο τον κόσμο. Στην εκστρατεία συμμετείχε ενεργά και η ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α. στηρίζοντας μέσα από όλα τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.
Η σελίδα της Παγκόσμιας Ημέρας AS World AS Day 2022 – ASIF περιείχε πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία, ηχογραφήσεις των συνεδριών από τα διαδικτυακά σεμινάρια πριν από την Παγκόσμια Ημέρα AS, βασικά μηνύματα και πόρους. Οι πόροι περιλάμβαναν ένα εργαλείο που μπορεί να μεταφορτωθεί, το λογότυπο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι πόροι σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να επιτρέπουν την τοπική προσαρμογή, συμπεριλαμβανομένων μεταφράσεων, ώστε να είναι φιλικοί προς το χρήστη για τα μέλη μας.
Κατά τη διάρκεια του Μαΐου, η εκστρατεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασε (αριθμός ατόμων που είδαν το περιεχόμενο) σε πάνω από 11,5 εκατομμύρια άτομα. Από αυτό είχαμε πάνω από 1,5 εκατομμύριο εμπλοκές με τις σελίδες μας στο Facebook, το Instagram και το Twitter και σχεδόν 29.500 αντιδράσεις αναρτήσεων και likes σε tweet. Είχαμε, επίσης, πάνω από 33.000 επισκέψεις στον ιστότοπο.
Λίγο πριν από την έναρξη της εκστρατείας για την Παγκόσμια Ημέρα AS στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο διάφορες ομάδες μπορούσαν να στοχευθούν με ενισχυμένες αναρτήσεις και πληρωμένες διαφημίσεις. Αυτό μας ανάγκασε να αλλάξουμε την πληρωμένη στρατηγική μας, με αποτέλεσμα τα περιουσιακά μας στοιχεία να φτάσουν σε λιγότερο στοχευμένο κοινό. Το πλεονέκτημα αυτού, ήταν ότι είδαν τις αναρτήσεις μας άνθρωποι που δεν θα το είχαν κάνει προηγουμένως, ωστόσο αυτό σήμαινε, επίσης, ότι δεν μπορούσαμε να προσεγγίσουμε ανθρώπους που πιστεύαμε ότι θα ενδιαφέρονταν για το περιεχόμενό μας.
Η Platform (η δημιουργική εταιρεία) ανταποκρίθηκε σε αυτές τις αλλαγές με ευελιξία και μια προσέγγιση που επικεντρώθηκε στη λύση, με αποτέλεσμα η καμπάνια να εξακολουθεί να έχει πολύ καλές επιδόσεις και να φτάνει σε εκατομμύρια ανθρώπους. Τα πρότυπά μας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κοινοποιήθηκαν από πολλά μέλη μας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που τα μετέφρασαν.
Προς τα τέλη Μαΐου, δημιουργήθηκε ένα βίντεο μετά την Παγκόσμια Ημέρα AS / ευχαριστήριο βίντεο, το οποίο κοινοποιήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ιστοσελίδα. Τα μέλη μας ευαισθητοποιήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω των καναλιών τους, ορισμένα χρησιμοποίησαν τα πρότυπά μας χωρίς αλλαγές, άλλα πρόσθεσαν το λογότυπό τους, μετέφρασαν το περιεχόμενο ή χρησιμοποίησαν δικό τους περιεχόμενο, καθώς και κοινοποίησαν το περιεχόμενό μας. Ορισμένα από τα μέλη μας μοιράστηκαν μαζί μας ορισμένα από τα στατιστικά τους στοιχεία για να δώσουν μια ιδέα για την ευρύτερη εμβέλεια της Παγκόσμιας Ημέρας AS.
Η NASS προσέγγισε περισσότερα από 19.000 άτομα στο Facebook, πάνω από 2.100 στο Instagram, είχε περισσότερες από 6.500 εμφανίσεις στο Twitter και πάνω από 1.100 στο Linked In. Η CSA προσέγγισε περισσότερους από 3.300 ανθρώπους στο Facebook και 1.600 στο Instagram. Οι δραστηριότητες της Βουλγαρικής Εταιρείας Ασθενών με Αγκυλοποιητική Σπονδυλαρθρίτιδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τους 10.000.
Ορισμένοι από τους φαρμακευτικούς εταίρους μας μοιράστηκαν περιεχόμενο στα κανάλια τους, καθώς και άλλοι οργανισμοί που σχετίζονται με την axSpA. Άνθρωποι που ζουν με axSpA μοιράστηκαν περιεχόμενο και δημοσίευσαν το δικό τους περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από χρήστες – μοιράστηκαν τις ιστορίες και τις εμπειρίες τους.
Είναι αδύνατο να γνωρίζουμε την πλήρη εμβέλεια όλων αυτών των αναρτήσεων και των tweets. Υποθέτοντας ότι τα περισσότερα μέλη της ASIF ήταν ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε κάποιο επίπεδο (το 100% των 12 ερωτηθέντων στην έρευνα μετά την Παγκόσμια Ημέρα για την Αξονική Σπονδυλαρθρίτιδα δήλωσαν ότι χρησιμοποιούσαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ευαισθητοποίηση), η παγκόσμια εμβέλεια της εκστρατείας θα έχει ξεπεράσει κατά πολύ τα 11,5 εκατομμύρια άτομα που προσεγγίστηκαν μέσω των καναλιών της ASIF.
Η έρευνα μετά την εκδήλωση έδειξε ότι όλα τα μέλη χρησιμοποίησαν το Facebook, ενώ το Instagram χρησιμοποιήθηκε από τους περισσότερους. Το Twitter, το YouTube και το LinkedIn χρησιμοποιήθηκαν από το 30-40%. Το WhatsApp χρησιμοποιήθηκε από δύο ερωτηθέντες και το TikTok και το Telegram χρησιμοποιήθηκαν από ένα μέλος το καθένα.